Monday, November 16, 2009

Living In The Present

I admit, some memories are never meant to be forgotten.
I love a lot of things about my memories.
And I love a lot of things about us.

Even then, I should treat myself well. And I should now live in the present.

我想我明白了,爱与恨是可以一起存在的。

我真的不知道,以后的某一天,我会不会对你微笑与祝福。

可是我知道的,是一定要努力忘记,努力过一个人的生活。

就算思念也要赶快把自己的情绪忘掉。

惟有这样,才可以学会爱自己。

No comments:

Post a Comment